۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱

مقام خبر داد:

تولد نوزاد آبادانی در آمبولانس

تولد نوزاد آبادانی در آمبولانس

آبادان – خبرگزاری مهر: سرپرست مرکز مدیریت و حوادث فوریتهای پزشکی آبادان گفت: با حضور و تلاش به موقع تکنسینهای این مرکز، نوزاد آبادانی در آمبولانس به دنیا آمد.

شهرام مقام در گفتگو با خبرنگارمهر افزود: در پی تماس تلفنی خانواده ای در میدان طیب آبادان مبنی بر شروع زایمان مادر خانواده در منزل، دو تکنسین فوریتهای پزشکی آبادان بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی اظهار کرد: تکنسینها با سرعت عمل، انجام اقدامات درمانی اولیه و گرفتن زایمان، مادر و نوزاد تازه متولد شده را در کمال سلامت به زایشگاه منتقل کردند.

مقام با اشاره به اینکه شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر، هندیجان و امیدیه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند و از خدمات درمانی و بهداشتی این مرکز بهره مند می شوند، تصریح کرد: شهروندان ساکن در مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در زمان بروز حوادث احتمالی می توانند با برقراری تماس با شماره تلفن 115 (اورژانس) کارمندان ما را برای رسیدگی و حضور در محل مطلع کنند.

کد مطلب 2090883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha