۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۲۶

پس از تحمل درد و رنج بیماری؛

مادر شهید رضوانی دوست دعوت حق را لبیک گفت

مادر شهید رضوانی دوست دعوت حق را لبیک گفت

ورامین-حاجیه خانم عذرا تاجیک مادر شهید احمد علی رضوانی دوست از شهدای دلاور شهرستان ورامین پس از تحمل درد و رنج بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حاجیه خانم عذرا تاجیک مادر شهید احمد علی رضوانی دوست از شهدای شاخص شهرستان ورامین، عصر سه شنبه پس از تحمل درد و رنج بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

مادر شهید رضوانی دوست همواره مدافع ارزش های انقلاب اسلامی بود و از تقدیم فرزندش در راه نظام اسلامی پشیمان نشد و علیرغم بیماری و کهولت سن، اهتمام جدی به حضور در مسجد برای اقامه نماز جماعت داشت.

امام جمعه موقت ورامین و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین عصر سه شنبه در منزل این مادر شهید حاضر شده و فقدان حاجیه خانم تاجیک را تسلیت گفتند.

قرار است مراسم تشییع مادر شهید رضوانی دوست روز چهارشنبه از خیابان مسجد جامع ورامین با حضور مردم متدین و انقلابی دیار ۱۵ خرداد برگزار شود.

کد مطلب 3730467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha