۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان:

۴۲ صیاد و شکارچی غیرمجاز و متخلف زیست محیطی در شادگان دستگیر شدند

۴۲ صیاد و شکارچی غیرمجاز و متخلف زیست محیطی در شادگان دستگیر شدند

شادگان- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان گفت: ۴۲ نفر از صیادان، شکارچیان غیرمجاز و متخلفین زیست محیطی در این شهرستان دستگیر شدند.

رحیم مجدمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از این افراد دستگیر شده ۳۲ نفر صیاد و تعداد ۱۰ نفر متخلف زیست محیطی در شهرستان شادگان دستگیر و در مراجع قضائی برای آنها تشکیل پرونده شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری ۳۵ پرنده تشکیل شده و یک هزار و ۶۲ قطعه ماهی از صیادان و شکارچیان غیرمجاز و متخلفین زیست محیطی کشف و ضبط شده است.

مجدمی تصریح کرد: در سال جاری ۵ دستگاه موتور قایق، ۸ دستگاه مولد برق، ۶ دستگاه شوکر مخصوص صید غیرمجاز ماهی با برق، ۳ قبضه اسلحه مجوز دار، یک رشته تور پرنده گیری و۳۰ رشته تور مخصوص بازگیری توسط این اداره کشف و ضبط شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان در پایان گفت: به دلیل ناآگاه بودن شکارچیان از قوانین «ممنوعیت شکار و صید» در صورت هرگونه شکار و صید غیرمجاز فرد خاطی دستگیر و طبق قانون با وی برخورد می‌شود.

کد مطلب 4838293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha