۲۳ خرداد ۱۴۰۴، ۱۲:۳۸

مانورهای دفاعی برای حملات احتمالی به سایت هسته‌ای نطنز انجام شده است

مانورهای دفاعی برای حملات احتمالی به سایت هسته‌ای نطنز انجام شده است

اصفهان - استاندار اصفهان از انجام مانورهای دفاعی و لازم برای حملات احتمالی به سایت هسته‌ای نطنز انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی‌نژاد ظهر جمعه در شورای اطلاع رسانی استان اصفهان اظهار کرد: این استان به‌طور کامل برای مقابله با تبعات احتمالی حملات رژیم صهیونیستی به تأسیسات هسته‌ای نطنز آماده است و تمهیدات لازم و مانورهای دفاعی را در این راستا انجام داده است.

جمالی‌نژاد به تهدیدات نظامی مداوم علیه کشور اشاره کرد و گفت: استان اصفهان با برگزاری مانورهای دفاعی مختلف، آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه تهاجم نظامی از سوی رژیم صهیونیستی به تأسیسات هسته‌ای نطنز افزایش داده است.

وی همچنین بر اهمیت مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن تأکید کرد و اطمینان داد که مایحتاج روزمره مردم استان به‌خوبی تأمین می‌شود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار اصفهان تأکید کرد که آئین‌های سنتی عید غدیر خُم طبق روال معمول برگزار خواهد شد و گفت: آرامش در سراسر منطقه برقرار است و ما به‌عنوان مدیران اصفهان، این اطمینان را به مردم خود می‌دهیم.

جمالی‌نژاد از مردم اصفهان خواست تا اخبار صحیح را از رسانه‌های رسمی کشور دنبال کنند و از رسانه‌ها نیز خواست که صرفاً اخبار را از سخنگوی مشخص شده برای شرایط موجود دریافت و منتشر سازند.

کد مطلب 6498354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha