۲۸ مرداد ۱۴۰۴، ۰:۱۰

بازیکن جدید استقلال آزمایش پزشکی می دهد

بازیکن جدید استقلال آزمایش پزشکی می دهد

موسی جنپو، وینگر جدید تیم فوتبال استقلال قرار است آزمایشات پزشکی خود را پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال در آستانه تکمیل مراحل جذب موسی جنپو، وینگر چپ خود قرار دارد.

طبق اعلام علی تاجرنیا، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال، این بازیکن با استقلال به توافق نهایی رسیده و قرار است در یکی از شهرهای استانبول یا دبی، آزمایشات پزشکی خود را پشت سر بگذارد تا قراردادش به صورت رسمی با این باشگاه امضا شود.

حضور جنپو در استقلال می‌تواند گزینه‌ای مهم در جناح چپ خط حمله آبی‌ها برای فصل جاری باشد و هواداران منتظر دیدن او در ترکیب تیم هستند.

کد مطلب 6564496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha