۱۳ اسفند ۱۴۰۴، ۱۵:۱۰

واکنش رئیس سازمان بهداشت جهانی به آسیب دشمن به مراکزونیروهای درمانی

واکنش رئیس سازمان بهداشت جهانی به آسیب دشمن به مراکزونیروهای درمانی

تدروس آدهانوم به آسیب های متجاوزان به مراکز و نیروهای نظام سلامتی کشورمان به واسطه حمله صهیونی ـ آمریکایی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تدروس، آدهانوم، رئیس سازمان بهداشت جهانی به آسیب های متجاوزان به مراکز و نیروهای نظام سلامت کشورمان واکنش نشان داد.

متن این پیام به شرح زیر است:

« مراکز درمانی، کارکنان و بیماران در جریان درگیری‌های جاری در #ایران تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، انفجارهایی در نزدیکی بیمارستان مطهری در پایتخت ایران، تهران، به بخش‌هایی از این مرکز درمانی آسیب رسانده و در تاریخ ۱ مارس باعث تخلیه بیماران و کارکنان سلامت شده است.

گزارش شده است که دو مرکز اورژانس پزشکی در شهر مرکزی سراب و شهر غربی همدان آسیب دیده‌اند و دست‌کم دو نفر از کارکنان پزشکی مجروح شده‌اند.

در زمان‌های بحران، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز هستند. به همین دلیل، تضمین حفاظت از آن‌ها در همه زمان‌ها امری ضروری است.

بار دیگر از همه طرف‌ها می‌خواهم که مانع از آن شوند که مراکز درمانی، کارکنان و بیماران به قربانیان درگیری تبدیل شوند.

‌صلح بهترین دارو است.»

کد مطلب 6765036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha