۱۶ اسفند ۱۴۰۴، ۲۲:۲۱

فعالیت‌های گمرک و پایانه مرزی بازرگان به صورت عادی ادامه دارد

فعالیت‌های گمرک و پایانه مرزی بازرگان به صورت عادی ادامه دارد

ارومیه- فرماندار ماکو گفت: فعالیت‌های تجاری و تردد مسافری مرز بازرگان را به صورت عادی و بدون هیچ اختلالی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهلا تاجفر شنبه شب در بازدید از گمرک و پایانه مرزی بازرگان، با تکذیب برخی شایعات، فعالیت‌های مداوم این مرز را تایید کرد و گفت: این گمرک و پایانه جز قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین مراکز مبادله تجاری و اقتصادی در کشور است که نقش مهمی در واردات، صادرات و تردد مسافر دارد.

وی افزود: تمامی فعالیت‌های تجاری، گمرکی و تردد مسافری در این مجموعه مرزی طبق روال عادی در جریان است و هیچ اختلالی در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار ماکو همچنین با تاکید براینکه روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه کامیون به مقاصد مختلف از این گمرک عبور می‌کنند، ادامه داد: اکنون این مرز به عنوان یکی از مهم‌ترین مسیرهای ترانزیتی باز است.

فرماندار ماکو همچنین به ورود کالاهای اساسی از این مرز اشاره کرد و گفت: تمامی تمهیدات اندیشیده شده لازم برای ورود سریع کالاهای اساسی در این مرز زمینی در حال اجرا است و تجار می‌توانند از این مزیت بهره‌مند شوند و واردات خود را در این حوزه انجام دهند.

در این بازدید، تاجفر همچنین از نزدیک و بطور صمیمی با مسافرین ورودی و خروجی صحبت کرد و در راستای تکریم مسافرین ضمن تماس با مدیر کل محترم پایانه‌ها خواستار تجهیز صندلی در سالن‌های مسافری شد.

کد مطلب 6768215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha