۲۸ اسفند ۱۴۰۴، ۱۹:۱۰

موضع دولت موقت افغانستان در قبال تجاوز آمریکایی-صهیونیستی به ایران

موضع دولت موقت افغانستان در قبال تجاوز آمریکایی-صهیونیستی به ایران

وزیر امور مهاجران دولت موقت افغانستان در سخنانی از کشورهای اسلامی خواست تا در برابر تجاوز آمریکایی-صهیونیستی به ایران موضع‌ گیری کرده و نسبت به آن بی‌ تفاوت نباشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، «محمد عبدالکبیر» وزیر امور مهاجران دولت موقت افغانستان امروز پنجشنبه در سخنانی اعلام کرد که نباید در برابر تجاوز به ایران ساکت ماند.

بر اساس اعلام این رسانه، وزیر امور مهاجران دولت موقت افغانستان در ادامه سخنان خود، وضعیت خلیج فارس را نگران‌ کننده توصیف کرد.

«محمد عبدالکبیر» سپس اضافه کرد که تجاوز به ایران عامل تشدید تنش در منطقه است و لذا از کشورهای اسلامی خواست تا در برابر این حملات (تجاوز آمریکایی-صهیونیستی به ایران) موضع‌ گیری کرده و نسبت به آن بی‌ تفاوت نباشند.

کد مطلب 6779115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha