۲ فروردین ۱۴۰۵، ۱۷:۲۲

مراکز انتقال خون هرمزگان در ایام تعطیلات نوروزی فعال هستند

مراکز انتقال خون هرمزگان در ایام تعطیلات نوروزی فعال هستند

بندرعباس-اداره کل انتقال خون هرمزگان از آمادگی مراکز و پایگاه‌های انتقال خون در سراسر استان برای پذیرش از اهداکنندگان خون در ایام تعطیلات نوروزی تا ۱۲ فروردین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با هدف تأمین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز بیماران، فعالیت مراکز انتقال خون در استان در روزهای تعطیل نوروزی ادامه دارد.

بر این اساس، مرکز انتقال خون بندرعباس واقع در بلوار شهید بهشتی، روبه‌روی آموزش و پرورش ناحیه ۲، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ پذیرای اهداکنندگان است.

مرکز انتقال خون بندرلنگه در بلوار طالقانی، جنب بانک ملی مرکزی، از ساعت ۸ صبح تا ۱۳، پایگاه انتقال خون میناب در جنب میدان شهرداری نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ فعال هستند.

همچنین مردم قشم می‌توانند با مراجعه به مرکز خونگیری قشم واقع در خیابان فرمانداری، از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

اداره کل انتقال خون هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و سال نو، از همه شهروندان به ویژه اهداکنندگان مستمر دعوت کرد تا با حضور در مراکز خون‌گیری، یاری‌رسان بیماران نیازمند به خون باشند.

کد مطلب 6781189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha