۸ فروردین ۱۴۰۵، ۲:۲۸

نیویورک تایمز:

ایران، موفق‌ترین مهارکننده قدرت نظامی آمریکا پس از جنگ جهانی دوم است

ایران، موفق‌ترین مهارکننده قدرت نظامی آمریکا پس از جنگ جهانی دوم است

یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که ایران موفق‌ترین مهار کننده قدرت نظامی آمریکا پس از جنگ جهانی دوم به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی اعلام کرد که هیچ کشوری پس از جنگ جهانی دوم به اندازه ایران در تضعیف قابلیت‌های نظامی ایالات متحده موفق نبوده است.

بر اساس این گزارش، جمهوری اسلامی ایران توانسته است در دوران پس از جنگ جهانی دوم، به طور مؤثری قابلیت‌های نظامی و نفوذ ایالات متحده را در منطقه و جهان به چالش بکشد و در این زمینه از سایر کشورها موفق‌تر عمل کند.

کد مطلب 6785209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۸
      12 27
      باید سلاح اتمی داشته باشیم وگرنه باید تا قیامت با آمریکا و وطن فروشا در جنگ وجدل باشیم
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۸
      6 9
      هنوز موتور دفاعی ایران و مقاومت و کشورهای جهان هم پیمان ایران و مخالفان توسعه طلبی ترامپ خوب گرم نشده است.
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۱/۰۸
      2 1
      خروج از ان پی تی بدون تست بمب اتم یعنی مجوز حمله اتمی توسط دشمن سفاک و پررو