۱۶ فروردین ۱۴۰۵، ۱۸:۲۳

طباطبایی: تنگه هرمز فقط با جبران همه خسارت‌های جنگ باز خواهد شد

طباطبایی: تنگه هرمز فقط با جبران همه خسارت‌های جنگ باز خواهد شد

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور بیان کرد: تنگه هرمز زمانی باز خواهد شد که با رژیم حقوقی جدید از محل بخشی از عایدی عوارض عبور و مرور همه خسارت‌های ناشی از جنگ تحمیلی جبران شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در ایکس در واکنش به اظهارات اخیر بی ادبانه ترامپ علیه مردم ایران نوشت: ‏از شدت استیصال و عصبانیت به فحاشی و یاوه‌گویی افتاده است؛ حرامزاده احمق با دیوانگی پایه‌گذار یک جنگ تمام عیار در منطقه شده و هنوز رجز می‌خواند.

طباطبایی بیان کرد: تنگه هرمز زمانی باز خواهد شد که با رژیم حقوقی جدید از محل بخشی از عایدی عوارض عبور و مرور آن همه خسارت‌های ناشی از جنگ تحمیلی جبران شود.

کد مطلب 6792387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید محمد تقی صدرایی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۶
      2 2
      بهترین کاری که میشه کرد، همین هست
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۶
      0 0
      آفرین آفرین
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۱/۱۶
      0 0
      اخذ عوارض تنگه هرمز برای کشورمان حق طبیعی است ضمن اینکه اهرم بسیار کارآمدی برای مقابله باتحریم های دشمنان است وجلوی تحریم کنندگان را خواهد فشرد. .