۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۵، ۱۲:۴۷

برنامه پنج‌ساله توسعه تولید در میدان‌های نفت و گاز گچساران

برنامه پنج‌ساله توسعه تولید در میدان‌های نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از تدوین برنامه پنج‌ساله برای توسعه همزمان ظرفیت‌های نفت و گاز، ارتقای زیرساخت‌ها و بهبود مدیریت منابع در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علی‌اکبر حافظی‌نیا در نشست پیش‌بینی پنج‌ساله بهره‌دهی چاه‌های نفت و گاز که با حضور رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مدیران ارشد برگزار شد، با اشاره به جایگاه راهبردی میدان‌های گچساران اظهار کرد: هم‌زمانی فعالیت میدان‌های باسابقه و میدان‌های جدید در این منطقه، فرصت مناسبی برای توسعه همزمان ظرفیت‌های تولید نفت و گاز فراهم کرده است.

وی افزود: هدف از تدوین این برنامه پنج‌ساله، عبور از محدودیت‌های عملیاتی و تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای با تکیه بر مدیریت هوشمند منابع است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به تحقق تعهدات تولید این شرکت حتی در شرایط دشوار، نقش نیروی انسانی را در این موفقیت کلیدی دانست و گفت: دستیابی به تولید پایدار بدون توجه به سلامت سرمایه انسانی امکان‌پذیر نیست و تقویت نظام سلامت و ارتقای خدمات درمانی در مناطق عملیاتی، علاوه بر جنبه رفاهی، بخشی از راهبرد کاهش مخاطرات شغلی و افزایش بهره‌وری سازمانی محسوب می‌شود.

در این نشست همچنین بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های زیرساختی، بهبود سامانه‌های تزریق گاز و رعایت دقیق الزامات زیست‌محیطی تأکید شد و همکاری همه‌جانبه بخش‌های فنی و عملیاتی، عامل تحقق این اهداف عنوان شد.

کد مطلب 6817571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha