۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵، ۲۲:۵۷

حبس ۷۵ زندانی در خوزستان با اجرای پابند الکترونیکی پایان یافت

حبس ۷۵ زندانی در خوزستان با اجرای پابند الکترونیکی پایان یافت

اهواز - دادستان مرکز خوزستان از آزادی ۷۵ زندانی در نیمه نخست اردیبهشت‌ماه با پایش مستمر و اجرای طرح پابند الکترونیکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خلفیان عصر امروز سه‌شنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در ۱۵ روز اردیبهشت‌ماه سال جاری، با پایش مستمر وضعیت زندانیان، اداره پابند الکترونیکی (زندان سما) برای ۷۵ نفر پایان مرخصی منجر به آزادی و اتمام حبس صادر کرده است.

وی با تأکید بر سیاست‌های کاهش هدفمند جمعیت کیفری افزود: کاهش جمعیت کیفری نقش مؤثری در ایجاد فضای مناسب برای اصلاح، بازپروری و بازگشت سالم زندانیان به جامعه در ندامتگاه‌ها دارد.

دادستان مرکز خوزستان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های قانونی و ابزارهای نوین نظارتی، از جمله پابند الکترونیکی، با هدف تحقق عدالت، حفظ کرامت انسانی و ارتقای کارآمدی نظام اصلاحی با جدیت در استان دنبال می‌شود.

کد مطلب 6821346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha