علی اصغر تاج آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، از اعلام یک مورد حریق همزمان با عصر سه شنبه در خیابان جهادیه سمنان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی خبر داد و بیان کرد: آتش سوزی مربوط به انباشت ضایعات در جوار انبار لوازم ساختمانی بوده است.
وی با اشاره به اینکه حریق در محوطه پشت کانتینر شعله ور شده بود، افزود: به دلیل انباشت مواد ضایعات هر لحظه امکان سرایت به سازه مجاور را داشت.
رئیس سازمان آتش نشانی سمنان با اشاره به حضور عملیاتی امدادگران ایستگاه شماره چهار، توضیح داد: آتش نشان های اعزامی با حضور به موقع در محل با رعایت اصول ایمنی موفق به مهار حریق شدند.
تاج آبادی از سرعت عمل آتش نشان ها تقدیر کرد و توضیح داد: در کوتاه ترین زمان ممکن شعله آتش مهار و از سرایت حریق به محموله های موجود در کانتینر انبار و بروز خسارت مالی و جانی گسترده جلوگیری شد.
وی در خصوص انباشت غیر ایمن ضایعات و مواد اشتعال زا بار دیگر هشدار داد و افزود: رعایت همین موارد کوچک نقش کلیدی و موثر در کاهش حوادث و مخاطرات جانی و مالی به همراه خواهد داشت.


نظر شما