بندرعباس - در پی حمله جنایتکارانه آمریکا به ۲ مخزن آب در شهرستان سیریک، ۲۰ هزار نفر از مردم بخش بمانی و بندرکوهستک دسترسی به آب آشامیدنی را از دست دادهاند.
کد مطلب 6855930
بندرعباس - در پی حمله جنایتکارانه آمریکا به ۲ مخزن آب در شهرستان سیریک، ۲۰ هزار نفر از مردم بخش بمانی و بندرکوهستک دسترسی به آب آشامیدنی را از دست دادهاند.
نظر شما