۲۲ خرداد ۱۴۰۵، ۹:۴۸

دسترسی بازنشستگان تأمین اجتماعی به مستمری متناسب‌سازی شده فراهم شد

دسترسی بازنشستگان تأمین اجتماعی به مستمری متناسب‌سازی شده فراهم شد

بنابر اعلام سازمان تامین اجتماعی، بازنشستگان می توانند مستمری متناسب‌ سازی شده خود را به طور کامل و آسان مشاهده نمایید.

به گزارش خبرنگار مهر، بازنشستگان و مستمری‌بگیران، می توانند از طریق ابزار محاسبه آنلاین در سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir، جزئیات محاسبات مستمری متناسب‌ سازی شده خود را به طور کامل و آسان مشاهده نمایید.

بنابر این گزارش، تا پایان اسفند سال گذشته ۵ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۷۹۳ مستمری‌بگیر اصلی، تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بوده‌اند که ۳ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۶۷۲ نفر از آنها بازنشسته هستند و از خدمات مستمری و درمان سازمان تامین اجتماعی استفاده می‌کنند.

جمعیت بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۶ درصد رشد داشته است.

کد مطلب 6857661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
      103 6
      سلام دست همه شما مسئولین درد نکنه با این افزایش حقوقی که شما در نظر گرفته‌اید وجدانا به خود شما بدهند با یک خانواده شش نفری مستاجر هم که باشین خود را تا دهم برج برسانید البته شما حق دارید سواره از دل پیاده خبر نداره ا این تورم و گرانی که بیداد می‌کند من نزدیک یک سال هست که گوشت گوسفند نخریدم توی خرج تحصیل بچه‌ها موندم همون اول سال یک مقدار به حقوق اضافه میکنین ولی تا آخر سال قیمت اجناس تا ۳۰۰ برابر افزایش می باید پس افزایش حقوق را هم مقطعی کنید ممنون
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
      96 12
      قابل مشاهده نیست.. نمیشه واقعا یه خبر درست بذارید که اینقدر ملت رو سردرگم نکنید.
      • بهرام IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
        14 10
        از طریق کامپیوتر قابل مشاهده هست ولی با موبایل خیر
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
      47 7
      حکم افزایش،حقوق و متناسب،سازی نیز در سیستم قابل مشاهده نیست.اکثر مطالبی که درج میکنید دروغ از آب درمیاد.
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
      62 6
      کجا اول ماه اضافه میکن دو سه ماه از سال می‌ره اونم چند غازی تورم گرانی بیداد کرده
    • اقدم IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
      35 8
      سلام هی میگن به راحتی میتونین همسان سازی وافزایش وفیش حقوقی رو ببینیم ولی فکر کنم سر کاریه، من که اصلا نمیتونم وارد بشم وببینم
    • م.ک IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
      39 5
      بجای مشاهده کردن پرداخت کنید مشاهده بکنیم که چی بشه؟ با ۱۴ سال پرداخت بیمه وسنوات حقوق مستمری من ۶ میلیون وصدهزار تومنه خانواده خودتون با ماهی ۶ میلیون تومن تو این دوره وزمانه میتونن زندگی کنند؟ سه ماهه که هی امروز وفردا میکنید
    • علی اوسط IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
      27 8
      فقط دروغ تحویل میدین اصلا قابل دیدن نیست
    • ناشناس IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
      25 1
      دیدن رقم مهم نیست خدا کنه این ماه پرداخت بشه،از فروردین تا به حال منتظریم
    • امیر حسین IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
      17 2
      تامین من را از بازار نصب کنید از اونجا میشه حکمارو دید
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۲
      10 2
      لطفاً سربرگ کل طلب بازنشستگان را بپردازید ممنون
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
      14 1
      ای کاش تامین اجتماعی به قانون عمل کند،.
    • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
      8 1
      5 روزه بیشتراز 2 بار تلاش کردم نشد دروغ نگید
    • شاهرخ خدائی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
      15 2
      افزایش حقوق درصدی مستمری بگیران باعث افزایش فاصله بین حقوق ها و هر چه بیشتر شدن فاصله طبقاتی می شود
    • بازنشسته کرمان IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
      9 1
      مشاهده فیش حقوقی دردی رو دوا نمیکنه لطفا پرداخت کنید
    • حسین پااهو IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۳
      9 2
      متناسب سازی برای عده کم یعنی به حقوق بالاها دادن وازطرفی مزایای جانبی مارا افزایش ندادند.
    • IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
      13 2
      خدا کمک کند با این تورم خیلی خیلی حقوق پایین است ۱۰ روز زندگی معمولی می‌شود الباقی هوا می‌خوریم
    • رضا IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
      8 2
      متاسفانه تامین اجتماعی اعلام کرده مادر بنده و 65 هزار خانواده مانند مادر من که بصورت بصورت واسط یعنی مستمری پدر بزرگ بنده را دریافت می‌کنند از این افزایش ناچیز بی بهرمند هستن که این مساله اجحاف سنگینی میباشد اگر دادرسی هست بفرماید این خانواده ها برسد
    • حسن قدیری IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۴
      4 2
      کجا دسترسی باز شده اصلا باز نمیکنه
    • مهدی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
      9 1
      سلام.خواهشن باروان مابازنشسته هابازی نکنید
    • مرتضی IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      4 0
      باسلام.تصمیم برای اضافه شدن حقوق بازنشستگان بایددراسفندماه گرفته شودنه درخرداد سال جدید
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۶
      6 1
      حالا حکم را ببینید که چه شود تامین اجتماعی با ترفندهای مختلف حق بازنشستگان را ضایع میکند احکام را تغییر میدهد به اسم متناسب سازی چندغاز افزایش که هیچ اثری روی حقوق ندارد ، حق اولاد و عائله مندی و حق مسکن و معیشت را هم که امسال افزایش ندادند این کلی ضرر به بازنشستگان ، و این زمینه را فراهم میکنند تا در سالهای بعد پرداخت نکنند باید مزایا هم مانند بازنشستگان کشوری پرداخت شود و حق عائله ۵۰ درصد و حق اولاد ۱۰۰ درصد افزایش داشته باشد
    • حیدر IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
      2 0
      اکر تامین اجتماعی بودجه برای عقب ماندکی حقوق فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۵ ندارد چطور اعلام وام شصت میلیون تومان جهت ثبت نام می کند