۳۱ خرداد ۱۴۰۵، ۶:۴۵

سعید عزت اللهی:

دست‌وپا بسته نخواهیم بود/ تمام وجودمان را برابر بلژیک می‌گذاریم

دست‌وپا بسته نخواهیم بود/ تمام وجودمان را برابر بلژیک می‌گذاریم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با بلژیک در جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: برای بلژیک تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عزت‌اللهی در نشست خبری قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران و بلژیک در دور دوم بازی های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: تیم ما ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان است و همه سعی و تلاش خود را در این چند روز با توجه به آنالیز کادر فنی و تمریناتی که برای بچه‌ها در نظر گرفته به کار گرفتیم. قطعا می‌دانیم با چه تیم بزرگی روبه‌رو هستیم اما ما هم ایرانیم و بازیکنانی داریم که پتانسیل خیلی بزرگی دارند.

وی افزود: بارها در میدان‌ها و بازی‌های سخت نشان داده‌ایم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و مطمئن باشید همه وجود خود را می‌گذاریم تا باعث افتخار همه ایرانی‌ها شویم اما نتیجه دست خداست.

هافبک‌ تیم ملی درباره استقبال از تیم ملی در تیخوانا مکزیک، توضیح داد: همانگونه که سرمربی گفت من و همه بچه‌های تیم فوق‌العاده از جو شهر تیخوانا رضایت داریم و به ویژه دست مردمی که از روز اول مثل یک خانواده از ما حمایت کرده و به پیشواز ما آمدند می‌فشاریم. خیلی خوشحالیم از اینکه توانستیم آدم‌های جدیدی را مثل آشنایان و دوستان خود پیدا کنیم.

وی ادامه داد: از این بابت هم خیلی خوشحالیم که مردم مکزیک فوق‌العاده فوتبالی هستند و به ما حس مردم ایران را می‌دهند. در روزهایی که تمرین داریم و با اتوبوس به داخل شهر می‌رویم، شرایط و جو جام جهانی را احساس می‌کنیم و باید بار دیگر از طرف همه بازیکنان تیم ملی از کل مسئولان باشگاه تیخوانا و مردم مکزیک تشکر کنم.

کد مطلب 6866343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha