کد مطلب 6867764
جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه گفت: بیش از ۲ میلیون سیمکارت اتباع بیگانه پس از خروج از کشور مسدود شد.
جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه گفت: بیش از ۲ میلیون سیمکارت اتباع بیگانه پس از خروج از کشور مسدود شد.
نظر شما