۳ تیر ۱۴۰۵، ۱۵:۲۳

تداوم هوای گرم و وزش باد شدید در یزد

تداوم هوای گرم و وزش باد شدید در یزد

یزد -کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان یزد از ماندگاری هوای گرم در استان تا اوایل هفته آینده و افزایش دما در روزهای پنجشنبه و شنبه خبر داد.

مهدیه زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی اظهار کرد: بر اساس این نقشه‌ها، پدیده غالب در استان تا اوایل هفته آینده، ماندگاری هوای گرم خواهد بود.

وی افزود: طبق پیش‌بینی‌ها، در روزهای پنجشنبه و شنبه شاهد افزایش محسوس دما در سطح استان خواهیم بود.

زارعی همچنین با اشاره به وضعیت جوی استان در ساعات مختلف شبانه‌روز گفت: در همین مدت، برای ساعات بعدازظهر و شب، وزش باد به‌نسبت شدید همراه با احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که هم‌استانی‌ها باید تمهیدات لازم را در این خصوص مدنظر قرار دهند.

کد مطلب 6869803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha