دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
-
صفدری: اهدای عضو پدر ۶۴ ساله جان چهار بیمار نیازمند را نجات داد
بجنورد- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از اهدای اعضای زندهیاد «علی اکبر میهن دوست» به چهار بیمار نیازمند خبر داد.
-
اعلام آمادگی ۳۰۰ نفر از کادر درمان خراسانشمالی برای کمک به جنگزدگان
بجنورد- معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسانشمالی گفت: ۳۰۰ نفر از اساتید، دانشجویان و کارکنان برای کمک به هموطنان جنگزده در قالب پویش «سلامت یاران وطن» اعلام آمادگی کردند.
-
پیکر پاک ۳ شهید حملات امریکایی و صهیونی در شیروان تشییع شد
شیروان-آیین باشکوه تشییع پیکر مطهر ۳ شهید والامقام حملات امریکایی صهیونی با حضور باشکوه مردم و مسئولان؛ در شیروان برگزار و در گلزار شهدای این شهرستان، به خاک سپرده شدند.
-
هاشمی: بیوقفه خدمات در تمامی مراکز درمانی خراسان شمالی ارائه می شود
بجنورد- رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:تمام خدمات درمانی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان انجام میشود.
-
دلشاد: مراجعه مردان خراسان شمالی به مراکز بهداشتی کمتر از ۵۰ درصد است
بجنورد- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: میزان مراجعه مردان به مراکز بهداشتی استان کمتر از ۵۰ درصد زنان است که این موضوع سلامت آنان را تهدید میکند.
-
رحمتی: ۷ نفر در بجنورد بر اثر گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند
بجنورد - رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: شامگاه سهشنبه، ۷ نفر بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن در یکی از منازل بجنورد مسموم شدند.
-
حاج قاسم؛ مردی ماندگار در تاریخ و قلب ملت ایران
بجنورد- شش سال از آسمانی شدن قهرمان ملی کشورمان میگذرد؛ مردی که با رفتار و منش خود نشان داد سرباز راستین مکتب حضرت علی(ع) و مدافع مظلومان بود.
-
دلشاد: غربالگری کمکاری تیروئید نوزادان در خراسان شمالی اجرا میشود
بجنورد- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: برنامه غربالگری کمکاری تیروئید نوزادان در جمعیت تحت پوشش اجرا میشود.
-
توپچیان: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی فراخوان هیأت علمی پژوهشی داد
بجنورد- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: فراخوان جذب یک عضو هیأت علمی پژوهشی بهزودی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام خواهد شد.
-
مادری در قله علم؛ روایت بانویی که در جمع یکدرصد برتر جهان قرار گرفت
بجنورد- فاطمه عروج علیان، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، نمونهای از مادر ایرانی است که همزمان با ایفای نقش مادری، با دستاوردهای علمی خود، نامش در جمع دانشمندان برتر جهان ثبت شد.
-
رحمتی: ۴ عضو یک خانواده در سملقان مسموم شدند
بجنورد- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۴ عضو یک خانواده با گاز مسموم شده و توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.
-
هاشمی: سویه جدید آنفلوآنزا در خراسان شمالی مشاهده شد
بجنورد– رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با مشاهده و شیوع سویه جدید H3N2 در استان، موارد ابتلا به آنفلوآنزا طی هفتههای اخیر افزایش چشمگیری داشته است.
-
شیب دیابت در خراسان شمالی تند شد؛ هشدار برای کنترل قند خون کودکان
بجنورد- دیابت بیماری خاموش قرن محسوب شده و طبق آمارها، ابتلای دیابت در میان مردم بهویژه نسل جوان و کودکان خراسان شمالی با شیب تندی در حال پیشرفت است.
-
اهدای عضو خانم اهل خراسان شمالی زندگی دوباره به ۶ بیمار بخشید
ایور- اهدای عضو خانم ۴۰ ساله اهل خراسان شمالی، زندگی ۶ بیمار نیازمند پیوند را نجات داد.
-
یاهوییان: طرح وارنیش فلوراید برای ۱۳۸ هزار کودک خراسان شمالی اجرا شد
بجنورد - مدیر بهداشت دهان و دندان مدارس ابتدایی گفت: طرح وارنیش فلوراید برای ۱۳۸ هزار کودک ۶ تا ۱۴ ساله در مدارس خراسان شمالی اجرا شد و با همکاری آموزشوپرورش موفقیتآمیز بود.
-
فرهادی: جان مادر باردار با تلاش اورژانس ۱۱۵ نجات یافت
شیروان- مسئول اورژانس ۱۱۵ شیروان: پرسنل اورژانس ۱۱۵ شیروان، موفق به نجات جان مادر باردار و فرزندش شدند.
-
یک روز همراه با زوجهای نابارور در بیمارستان بنتالهدی؛ در آرزوی فرزند
بجنورد- در کلینیک ناباروری بنتالهدی بجنورد، هر چهره داستانی از امید و انتظار دارد؛ از زوجی که ۹ سال در حسرت فرزند است تا مادری که آرزوی خواهر یا برادری برای تکفرزندش دارد.
-
صفدری: اهدای عضو جوان بجنوردی جان شش بیمار را نجات داد
بجنورد- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اهدای اعضای بدن جوان ۲۳ ساله اهل بجنورد، جان شش بیمار نیازمند پیوند عضو نجات یافت.
-
مویدی: ۵۷ درصد زایمانها در خراسان شمالی به صورت طبیعی است
بجنورد-سرپرست اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۵۷درصد زایمانها در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی در ۶ ماهه نخست امسال به صورت طبیعی بود.
-
یاهوییان: پوسیدگی دندان در افراد ۱۸ سال خراسان شمالی نگرانکننده است
بجنورد- مسئول بهداشت دهان و دندان خراسان شمالی گفت: شاخص پوسیدگی دندان در افراد ۱۸ سال استان نگرانکننده است و نیاز به برنامههای پیشگیری دارد.
-
سر مردم را شیره نمالیم؛ مسئولین مربوطه توبیخ شوند
بجنورد - معاون اجرایی رییس جمهور در جریان بازدید از دانشکده پرستاری بجنورد با گلایه شدید نسبت به عدم برآورد دقیق تکمیل این طرح، استاندار خراسان شمالی را مکلف به توبیخ مسئولین مربوطه کرد.
-
بهورزان پیامآور فرهنگ سلامت در جامعه هستند
بجنورد– نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بهورزان در شرایط سخت خدمترسانی میکنند و پیامآور فرهنگ سلامت در جامعه هستند.
-
رعایت شفافیت و انضباط مالی در دانشگاه علوم پزشکی ضروری است
بجنورد- مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: تخصیص اعتبارات عمرانی و تملک داراییهای حوزه سلامت باید با شفافیت، انضباط مالی و رعایت قوانین بودجهای انجام شود.
-
شایعهای که تکذیب شد؛ بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان توسعه مییابد
شیروان- شایعه تعطیلی بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان در حالی مطرح شد که مسئولان علاوه بر تکذیب آن، از ارتقای خدمات درمانی این مرکز درمانی خبر می دهند.
-
بانوی ۶۶ ساله ترکمنستانی در بجنورد تحت عمل قلب باز قرار گرفت
بجنورد- سرپرست امور بینالملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: یک بانوی ۶۶ ساله از کشور ترکمنستان با نارسایی شدید قلبی در بجنورد تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت.
-
حوادث سقوط از درخت گردو در خراسان شمالی افزایش یافت
بجنورد- رئیس اورژانس خراسان شمالی از افزایش حوادث سقوط از درخت گردو خبر داد و گفت: ۱۰ مأموریت اورژانسی طی یک ماه گذشته انجام شده است.
-
کلان پروژه درمانی خراسان شمالی کلنگزنی شد
بجنورد- بیمارستان مادر وکودک به عنوان ابر پروژه درمانی خراسان شمالی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی شد.
-
۲۵ طرح درمانی با حضور وزیر بهداشت در خراسانشمالی به بهرهبرداری رسید
بجنورد- ۲۵ طرح درمانی، آموزشی و رفاهی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خراسانشمالی به بهرهبرداری رسید.
-
زمین احداث بیمارستان مادر و کودک بجنورد تعیین تکلیف شد
بجنورد- در جلسه فوقالعاده شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، شهردار، اعضای شورا و کارشناسان، موضوع واگذاری زمین بیمارستان فوق تخصصی مادر و کودک نهایی شد.
-
اهدای عضو مرد ۵۱ ساله شیروانی جان ۳ بیمار را نجات داد
بجنورد- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اهدای عضو زندهیاد محمود عارفی، ۵۱ ساله و اهل شهرستان شیروان، جان سه بیمار نیازمند را از مرگ حتمی نجات داد.