با موافقت مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، سهمیه فدراسیون سوارکاری برای حضور در بازی های آسیایی ۲۰۲۶ از یک سهمیه به ۲ سهمیه افزایش یافت.
برای مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک دستورالعملهایی تدوین شده که ۲ بند آن مربوط به انتخابات این کمیته است.